- najistotniejsze informacje z zakresu prowadzonej przez Klienta działalności
- platforma do komunikacji
- dostarczanie i pobieranie dokumentów przez Klienta w formie elektronicznej (skany, PDF, pliki z danymi)
- raporty do pobrania w postaci plików PDF, DOC, XLS
- udostępnianie Klientowi informacji dotyczących rozliczeń podatkowych
- zasobnik dokumentów – najważniejsze dokumenty zgromadzone w jednym miejscu
- zadania zlecone i powiadomienia
- płatności do realizacji w bankowości elektronicznej
- podwyższenie standardów bezpieczeństwa przekazywania danych
- bieżące informacje dotyczące prowadzonej działalności Klienta dostępne w każdej chwili, z dowolnego miejsca
- poprawa efektywności operacyjnej
- przyspieszenie przepływu informacji w firmie
- prostsze zarządzanie finansami w firmie
Pracownik z poziomu aplikacji może:
- sprawdzić dostępny limit urlopowy
- złożyć wniosek urlopowy
- przeglądać dane dotyczące czasu pracy i nadgodzin
- sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP
- przeglądać kwoty wynagrodzeń
- drukować raporty kadrowe, paski wypłaty,PIT-11, IMIR
- przyspieszenie przepływu informacji w firmie
- lepsza organizacja pracy
- automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi
- poprawa efektywności operacyjnej
- prostsze zarządzanie zasobami ludzkimi
- bieżące informacje dotyczące prowadzonej działalności Klienta dostępne w każdej chwili, z dowolnego miejsca
- planowanie czasu pracy: wprowadzanie normy oraz faktycznego czasu pracy
- przeglądanie danych podwładnych pracowników : dane osobowe, kadrowe, płacowe
- monitorowanie terminów
- zatwierdzanie wniosków urlopowych
- drukowanie raportów o czasie pracy
- elektroniczna ewidencja czasu pracy
- przyspieszenie realizacji operacji kadrowo-płacowych
- zmniejszenie liczby papierowych dokumentów w obiegu
- dystrybucja dokumentów elektronicznych
- lepsza organizacja pracy oraz ustalanie zastępstw
- kontrola nadgodzin
- automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi
- poprawa efektywności operacyjnej
- prostsze zarządzanie zasobami ludzkimi
- bieżące informacje dotyczące prowadzonej działalności Klienta dostępne w każdej chwili, z dowolnego miejsca
Jesteśmy ukierunkowani na wspieranie przedsiębiorstw oraz przedsiębiorców w procesach gospodarczych.
Posiadamy wszelkie wymagane prawem uprawnienia i kwalifikacje.
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług!
18-400 Łomża
al. marsz. Józefa Piłsudskiego 58
725 350 046, 725 350 047