• nowoczesne narzędzia wspierające biznes.jpg

Nowoczesne narzędzia wspierające biznes

Naszym Klientom udostępniamy Nowoczesne narzędzia wspierające biznes dostępne dla każdego i łatwe w obsłudze.

    1. Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
    • najistotniejsze informacje z zakresu prowadzonej przez Klienta działalności
    • platforma do komunikacji
    • dostarczanie i pobieranie dokumentów przez Klienta w formie elektronicznej (skany, PDF, pliki z danymi)
    • raporty do pobrania w postaci plików PDF, DOC, XLS
    • udostępnianie Klientowi informacji dotyczących rozliczeń podatkowych
    • zasobnik dokumentów - najważniejsze dokumenty zgromadzone w jednym miejscu
    • zadania zlecone i powiadomienia
    • płatności do realizacji w bankowości elektronicznej
    Korzyści Klienta:
    • podwyższenie standardów bezpieczeństwa przekazywania danych
    • bieżące informacje dotyczące prowadzonej działalności Klienta dostępne w każdej chwili, z dowolnego miejsca
    • poprawa efektywności operacyjnej
    • przyspieszenie przepływu informacji w firmie
    • prostsze zarządzanie finansami w firmie



    2. Pulpit Pracownika
    to elektroniczny dostęp pracowników do własnych danych kadrowo-płacowych

    Pracownik z poziomu aplikacji może:
    • sprawdzić dostępny limit urlopowy
    • złożyć wniosek urlopowy
    • przeglądać dane dotyczące czasu pracy i nadgodzin
    • sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP
    • przeglądać kwoty wynagrodzeń
    • drukować raporty kadrowe, paski wypłaty,PIT-11, IMIR
    Korzyści Klienta:
    • przyspieszenie przepływu informacji w firmie
    • lepsza organizacja pracy
    • automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi
    • poprawa efektywności operacyjnej
    • prostsze zarządzanie zasobami ludzkimi
    • bieżące informacje dotyczące prowadzonej działalności Klienta dostępne w każdej chwili, z dowolnego miejsca


     
    3. Pulpit Kierownika to elektroniczny dostęp kadry kierowniczej/właścicieli  do danych kadrowo-płacowych podległych pracowników
    • planowanie czasu pracy: wprowadzanie normy oraz faktycznego czasu pracy
    • przeglądanie danych podwładnych pracowników : dane osobowe, kadrowe, płacowe
    • monitorowanie terminów
    • zatwierdzanie wniosków urlopowych
    • drukowanie raportów o czasie pracy
    Korzyści Klienta:
    • elektroniczna ewidencja czasu pracy
    • przyspieszenie realizacji operacji kadrowo-płacowych
    • zmniejszenie liczby papierowych dokumentów w obiegu
    • dystrybucja dokumentów elektronicznych
    • lepsza organizacja pracy oraz ustalanie zastępstw
    • kontrola nadgodzin
    • automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi
    • poprawa efektywności operacyjnej
    • prostsze zarządzanie zasobami ludzkimi
    • bieżące informacje dotyczące prowadzonej działalności Klienta dostępne w każdej chwili, z dowolnego miejsca

    Kim jesteśmy?

    Jesteśmy ukierunkowani na wspieranie przedsiębiorstw oraz przedsiębiorców w procesach gospodarczych.

    Posiadamy wszelkie wymagane prawem uprawnienia i kwalifikacje.

    Zapraszamy do skorzystania
    z naszych usług!

    Kontakt:

     18-400 Łomża

    al. marsz. Józefa Piłsudskiego 58

     725 350 046, 725 350 047

    cof@cof.biz.pl

    Zadzwoń do Nas!