Nowoczesne Narzędzia Wspierające Biznes

Naszym Klientom udostępniamy

Nowoczesne narzędzia wspierające biznes dostępne dla każdego i łatwe w obsłudze

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

  • najistotniejsze informacje z zakresu prowadzonej przez Klienta działalności
  • platforma do komunikacji
  • dostarczanie i pobieranie dokumentów przez Klienta w formie elektronicznej (skany, PDF, pliki z danymi)
  • raporty do pobrania w postaci plików PDF, DOC, XLS
  • udostępnianie Klientowi informacji dotyczących rozliczeń podatkowych
  • zasobnik dokumentów – najważniejsze dokumenty zgromadzone w jednym miejscu
  • zadania zlecone i powiadomienia
  • płatności do realizacji w bankowości elektronicznej

Korzyści klienta

  • podwyższenie standardów bezpieczeństwa przekazywania danych
  • bieżące informacje dotyczące prowadzonej działalności Klienta dostępne w każdej chwili, z dowolnego miejsca
  • poprawa efektywności operacyjnej
  • przyspieszenie przepływu informacji w firmie
  • prostsze zarządzanie finansami w firmie

Pulpit Pracownika

elektroniczny dostęp pracowników do własnych danych kadrowo-płacowych

Pracownik z poziomu aplikacji może:

  • sprawdzić dostępny limit urlopowy
  • złożyć wniosek urlopowy
  • przeglądać dane dotyczące czasu pracy i nadgodzin
  • sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP
  • przeglądać kwoty wynagrodzeń
  • drukować raporty kadrowe, paski wypłaty,PIT-11, IMIR

Korzyści klienta

  • przyspieszenie przepływu informacji w firmie
  • lepsza organizacja pracy
  • automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi
  • poprawa efektywności operacyjnej
  • prostsze zarządzanie zasobami ludzkimi
  • bieżące informacje dotyczące prowadzonej działalności Klienta dostępne w każdej chwili, z dowolnego miejsca

Pulpit Kierownika

elektroniczny dostęp kadry kierowniczej/właścicieli do danych kadrowo-płacowych podległych pracowników

  • planowanie czasu pracy: wprowadzanie normy oraz faktycznego czasu pracy
  • przeglądanie danych podwładnych pracowników : dane osobowe, kadrowe, płacowe
  • monitorowanie terminów
  • zatwierdzanie wniosków urlopowych
  • drukowanie raportów o czasie pracy

Korzyści klienta

  • elektroniczna ewidencja czasu pracy
  • przyspieszenie realizacji operacji kadrowo-płacowych
  • zmniejszenie liczby papierowych dokumentów w obiegu
  • dystrybucja dokumentów elektronicznych
  • lepsza organizacja pracy oraz ustalanie zastępstw
  • kontrola nadgodzin
  • automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi
  • poprawa efektywności operacyjnej
  • prostsze zarządzanie zasobami ludzkimi
  • bieżące informacje dotyczące prowadzonej działalności Klienta dostępne w każdej chwili, z dowolnego miejsca

Biuro rachunkowe w Łomży

Jesteśmy ukierunkowani na wspieranie przedsiębiorstw oraz przedsiębiorców w procesach gospodarczych.
Posiadamy wszelkie wymagane prawem uprawnienia i kwalifikacje.
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług!

18-400 Łomża
al. marsz. Józefa Piłsudskiego 58

725 350 046, 725 350 047